Uitslag stemming cao Wageningen Research bekend

Door Redactie 16 juni 2022

Donderdag 16 juni om 12.00 uur sloot de stemming over het onderhandelaarsresultaat cao Wageningen Research. Op 15 juni konden leden en niet-leden hun vragen en opmerkingen kwijt tijdens de online ledenraadpleging van FNV, CNV en CMHF. Alleen leden mochten daarna hun stem uitbrengen. Die uitslag is nu bekend.

Cao-nieuws

Uitslag stemming

Een grote meerderheid van maar liefst 91% heeft positief gestemd op het onderhandelaarsresultaat cao Wageningen Research. Dat betekent dat jouw salaris per 1 juli 2022 met 4% omhoog gaat. Het minimumuurloon wordt verhoogd naar €14 (niet €750 zoals vermeld in de nieuwsbrief van 23 juni).

Onderhandelaarsresultaat

Dat betekent dat het onderhandelaarsresultaat door de leden is goedgekeurd. De tekst van het onderhandelaarsakkoord vind je hier.

Draag bij aan jouw cao

FNV Onderwijs & Onderzoek behartigt jouw belangen dankzij iedereen die lid is. Ben je nog geen lid, maar vind je het wel belangrijk dat wij een cao afspreken? Wil je dat jouw stem voortaan ook meetelt in de ledenraadpleging? Dan is dit het juiste moment om lid te worden. Of maak een ander lid en verdien een tientje.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.