Sectordag overheid 2019

Kom ook!

Door Redactie 14 mei 2019

De sector overheid is continu in beweging. Denk bijvoorbeeld aan een campagne voor de sociale ontwikkelbedrijven, de strijd voor een goede cao gemeenten en alles rondom de invoering van de Wet normalisering ambtenarenstatus. Maar ook: gaat de branche Onderwijs & Onderzoek fuseren met de AOb? Het is goed om stil te staan bij alle beweging. Dat doen we tijdens onze jaarlijkse sectordag. Kom ook en laat je informeren en inspireren!

De inschrijving is gesloten.

Plaats en tijd sectordag

Wanneer: donderdag 6 juni 2019
Tijd: 10.00 - 17.00 uur
Locatie: Conferentiecentrum Den Hommel, Kennedylaan 9, 3533 KH Utrecht

Programma sectordag

Tijdens het gezamenlijke ochtendprogramma wordt de nieuwe sectorraad en het nieuwe sectorbestuur voorgesteld en nemen we je mee langs de highlights uit de sector van het afgelopen jaar. Wat is er bereikt en hoe worden de lijnen van het offensief vormgegeven binnen de verschillende branches? Vier personen uit de verschillende branches vertellen hierover. Sander Heijne, auteur van het boek ‘Er zijn nog 17 miljoen wachtenden voor u’, geeft een lezing. In de middag kun je interessante én leuke workshops volgen.

• 9:30 uur : Inloop en muzikale ontvangst
  • 10.00 uur : Welkom en start plenaire ochtendsessie
  • 11.00 uur : Koffie-/theepauze: tijd om te netwerken
  • 11.20 uur : Vervolg plenaire ochtendsessie
  • 12.30 uur : Lunch en bezoek netwerkkraampjes
  • 13.30 uur : Workshopronde 1
  • 14:45 uur : Korte pauze
  • 15.00 uur : Workshopronde 2
  • 16.15 uur : Afsluiting en borrel

Bekijk het volledige programma en een overzicht van de workshops.

Sectordag voor iedereen binnen de overheid

Ook collega’s die nog geen lid zijn van FNV Overheid zijn van harte welkom op onze Sectordag. Neem je een collega mee? Meld hem of haar dan ook aan.