Denk en praat mee over de cao Provincies 2022 en verder

Door Redactie 10 januari 2022

We nodigen je graag uit om samen met ons en andere betrokkenen over de nieuwe cao Provincies te praten. We vinden het belangrijk dat jij en je collega’s input kunnen geven. Hoe we dat doen?

Denk en praat mee over de cao Provincies 2022 en verder

We starten met digitale bijeenkomsten in januari. De vraag die centraal staat: wat is er nodig om gezond en met plezier in de provinciale sector te werken, nu en in de toekomst? Voor het antwoord op die vraag hebben we dus jouw input nodig, want jij weet het beste wat er nodig is.

Wanneer zijn de bijeenkomsten?

Je kunt je inschrijven voor één van de volgende data:

• 24 januari 9.30 – 12.30 uur in ’s Hertogenbosch
  • 26 januari 9.30 – 12.30 uur in Zwolle
  • 27 januari 9.30 – 12.30 uur in Haarlem
  • 31 januari 9.30 – 12.30 uur in Assen

Je kunt je aanmelden voor een bijeenkomst in jouw regio, en je doet digitaal mee. Je kunt je aanmelden uiterlijk vrijdag 14 januari.

Praat mee

Tijdens de bijeenkomst hebben we een paar inspirerende sprekers. Daarna is het woord aan jou en andere collega’s. We willen weten wat jullie belangrijk vinden: waar moeten we met elkaar aan werken om de provinciale sector tot beste werkgever van Nederland te laten worden? Daarover voeren we tijdens de bijeenkomst het gesprek met elkaar.

Meld je aan

Het aantal deelnemers per bijeenkomst is beperkt, dus meld je snel aan en doe dit uiterlijk vrijdag 14 januari. Na aanmelding krijg je bericht of een Teamslink om deel te nemen. Als er meer belangstelling is dan er beschikbare plekken zijn, overwegen we een extra bijeenkomst te organiseren.

En daarna?

Alles wat we in de bijeenkomsten horen, zetten we om naar thema’s. De opbrengsten van de sessies zijn na afloop beschikbaar om na te lezen op www.ipo.nl/cao. Daarna gaan werkgroepen met de uitkomsten aan de slag. In deze groepen zitten lokale vakbondsvertegenwoordigers en HR-professionals uit de sector, eventueel aangevuld met andere experts. Zij gaan met elkaar aan de slag om in februari en maart de opbrengst per thema te verwerken in voorstellen aan werkgevers en vakbonden die daarover gezamenlijk gaan besluiten.

We houden je natuurlijk op de hoogte via onze nieuwsbrieven.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.