Stem mee over de uitkomst van de cao-onderhandelingen voor Defensie

En bekijk de data van de bijeenkomsten

Door Redactie 9 november 2021

Zoals je weet zijn de bonden niet tot een uitkomst onderhandelingen arbeidsvoorwaarden gekomen. Dit betekent dat FNV Overheid niet achter de uitkomst kan staan. Op dit moment vinden verschillende bijeenkomsten in het land plaats waar de gezamenlijke bonden feitelijke uitleg geven over de uitkomst van de onderhandelingen. Het is aan de leden zelf om een beslissing te nemen of akkoord wordt gegaan met de uitkomst of niet.

Stem mee

Bereid zijn om actie te voeren

Afwijzen van de uitkomst betekent een stevig signaal richting Defensie, maar betekent ook dat je bereid moet zijn actie te voeren.

FNV Overheid is onderdeel van de Algemene Centrale Overheidspersoneel FNV (ACOP). Daarin zitten we samen met AFMP en Marver. Als centrale brengen we uiteindelijk één stem uit aan de centrale overlegtafel met Defensie (SOD).

Meer informatie

Klik hier voor het nieuwsbericht over geen waardering voor defensiepersoneel. Klik hier voor de uitkomst van de arbeidsvoorwaarden 2021 voor Defensie.