Behoefte aan verbinding met je collega’s?

Dat kan met FNV Communities!

Door Redactie 18 november 2021

Heb jij, met alle aandacht die er in de media is voor de Belastingdienst, behoefte aan verbinding met je collega’s? Een zodanige verbinding dat je elkaar steunt en dat je samen je individuele veerkracht vergroot? Op persoonlijk niveau, in kleine groepen? Dat kan, want dat is precies wat FNV Communities biedt aan medewerkers bij de Belastingdienst.

Save the date

Verbind je met collega’s bij jou in de buurt

Een community bestaat uit mensen die verbinding zoeken rondom (werk-) vraagstukken. Verspreid over het land vormen we meerdere communities ingedeeld op woonplaats, zodat de ontmoetingen (hopelijk) dichtbij huis kunnen plaatsvinden. Tijdens deze ontmoetingen worden intervisiemethodieken gebruikt.

FNV Communities bestaat uit ongeveer acht deelnemers en komen regelmatig bij elkaar, in steeds dezelfde samenstelling. Zij treffen elkaar in een vakbondshuis van de FNV, op een veilige manier en rekening houdend met de op dat moment geldende coronamaatregelen.

Ondersteuning door de FNV

De FNV ondersteunt elke community in het toepassen van verschillende methodieken, aan de hand waarvan thema’s/vraagstukken worden onderzocht. Een professionele facilitator begeleidt jouw community de eerste vijf bijeenkomsten. Samen met de facilitator experimenteert jouw groep met verschillende methodieken. Daarna gaan jullie als groep zelfstandig door en beslissen jullie zelf wanneer en hoe vaak je bij elkaar komt. Per keer bespreekt jouw community één of twee vraagstukken die jullie zelf aandragen. We kunnen de Belastingdienst niet morgen veranderen, maar we kunnen beginnen met er voor elkaar te zijn. Klinkt je dit interessant in de oren?

Meld je hier aan

Wees er snel bij

De bijeenkomsten vinden plaats op diverse FNV regiokantoren, van 16:00 uur tot 18:00 uur. Per regio zijn de eerste vijf bijeenkomsten gepland waarbij er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar zijn, dus wees er snel bij! Aanmelden kan tot uiterlijk 30 november 2021.

Heb je collega's die geen lid van de FNV zijn, maar die deze bijeenkomsten mogelijk wel interessant vinden? Stuur deze uitnodiging vooral door! Ook niet-leden zijn van harte welkom. Mochten de bijeenkomsten echter vol raken, dan gaan aanmeldingen van leden voor op niet-leden.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.