Online ledengesprekken sector Rijk groot succes

Niet deelgenomen? Vul onze enquête in

Door Redactie 9 september 2020

FNV-bestuurders Marco Ouwehand en Marcelle Buitendam hebben de afgelopen dagen online gesprekken met leden gevoerd. Zo kon je, vanuit huis, met andere FNV-leden in gesprek gaan over de cao Rijk. Samen met bestuurders en collega’s uit het hele land kon er van gedachten worden gewisseld. Kon je niet deelnemen aan de laatste gesprekken? Vul dan onze enquête in.

Praat online mee over zaken die in de sector Rijk spelen

Jouw mening is belangrijk

Met jouw antwoorden kunnen wij het FNV-geluid nóg krachtiger naar voren brengen. Je kunt de enquête invullen tot en met woensdag 16 september.

Vul de enquête in

Veel input van leden

In de besloten online ledengesprekken hebben wij veel input van onze leden gekregen. Dat is nodig, want we zitten in een ingewikkelde situatie. We gaan binnenkort weer in gesprek met de werkgever over het cao-eindbod en eindresultaat. Leden spreken ons aan op dit eindbod, maar we hebben het ook over het uitblijven van de thuiswerkvergoeding of inrichting van de thuiswerkplek. Anderen herinneren ons er aan dat er in de eerste maanden van de coronacrisis veel van hen gevraagd is. Daar willen ze ook wel waardering voor zien.