Check jouw moderne vaardigheden met de zelfscan 21st century skills

Nu ook met persoonlijk coachingsgesprek!

Door Redactie 31 mei 2023

Ben je al bekend met de gratis zelfscan 21st century skills van het A+O fonds Rijk? Met deze online tool kun je ontdekken hoe het ervoor staat met jouw moderne vaardigheden. Denk hierbij aan je werkcompetenties en denkstijlen, mediawijsheid, ICT- en informatievaardigheden en hoe je omgaat met het hybride werken.

Lees meer over de zelfscan 21st century skills.

Gratis coachingsgesprek

De uitkomsten van jouw zelfscan kun je nu ook bespreken met een gecertificeerde en onafhankelijke coach. Waar ben je sterk in en waarin kun je je nog ontwikkelen? Welke vervolgstappen kun je daarbij nemen? De coach helpt je graag verder tijdens een eenmalig coachingsgesprek. Online, snel en helemaal gratis!

Meld je aan

Let op: er is een beperkt aantal plekken beschikbaar voor de coachingsgesprekken, dus meld je snel aan via de zelfscan 21st century skills.

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiƫren, coƶrdineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.