Wat vind jij van het Tijdspaarfonds in de Bouw & Infra?

Vul voor 12 maart de enquête in

Door Redactie 9 februari 2021

Werkgevers twijfelen of het Tijdspaarfonds (TSF) echt nodig is. Wij horen heel andere geluiden van werknemers. In de cao is afgesproken om hier onderzoek naar te doen onder werkgevers en werknemers. Het onderzoek voor werknemers is nu gestart. Vul hem vandaag nog in. Hoe meer deelnemers, hoe beter.

Onafhankelijk onderzoeksbureau

Het onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, USP. Het doel is om te zien hoe gekeken wordt naar het Tijdspaarfonds met bijvoorbeeld vragen over hoeveel en hoe je er gebruik van maakt. En wat jouw wensen en behoeften zijn.

Geef jouw mening voor 12 maart

Werkgevers twijfelen over nut en noodzaak van het TSF. Wij zien dat steeds meer mensen tussentijds geld opnemen uit het TSF of kiezen voor de hoog/laag constructie. Daardoor bouw je minder op in het TSF en krijg je meer netto loon. Ook spreken we veel mensen die heel veel belang hechten aan het voortbestaan van het TSF in de huidige vorm. Maar wat vind jij? Laat het weten voor 12 maart, want dan wordt het onderzoek gesloten.

Vul nu de enquĂȘte in

Geen onderdeel van aankomend cao-traject

De uitkomsten van dit onderzoek zijn geen onderdeel van het cao-onderhandelingstraject dat binnenkort van start gaat, maar worden op een later moment besproken.