Voorwaarden Mijn Carrière versoepeld

Meer opleidingsmogelijkheden voor schilders

Door Redactie 15 januari 2021

In september 2019 is Stichting Mijn Carrière in het leven geroepen om jou als schilder subsidies voor opleiding en loopbaanadvies te bieden. De FNV is medeoprichter van de stichting. De voorwaarden om gebruik te maken van de subsidies zijn per 2021 nog verder versoepeld.

Volledige vergoedingen

We hebben weten te zorgen voor volledige vergoedingen van opleidingen en cursussen tot wel €2.500,- en loopbaantrajecten tot €2.250,-. Zelfs jouw werkgever krijgt een groot deel van de uren die je op je werk mist door de opleiding vergoed. Een win-win situatie dus.

Voorwaarden verder versoepeld

Om te zorgen dat zoveel mogelijk schilders gebruik kunnen maken van deze regeling zijn de voorwaarden verder versoepeld. Zo hoef je niet meer minstens 3 jaar als schilder in dienst te zijn, maar hoef je alleen (tot 6 maanden geleden) in loondienst te zijn onder een vast of tijdelijk contract. Helaas geldt deze regeling dus nog niet voor uitzendkrachten.

Meer informatie

Wil je meer lezen over de mogelijkheden en de versoepelde voorwaarden? Kijk dan op www.startmijncarriere.nl of neem contact op met één van de schildersconsulenten!