Canon bedrijfsgezondheidszorg en veiligheid Bouw & Infra

Een reis door de tijd!

Door Redactie 22 januari 2020

Gelukkig is het niet alleen maar ‘kommer en kwel’ in de bouw- en infrasector. De sector loopt juist al jarenlang voorop. Bouw & Infra was de eerste die niet alleen op bedrijfsniveau aan de slag ging met duurzame inzetbaarheid, maar ook breder. Kijk naar een mooi overzicht van verbeteringen in de bouw sinds 1861!

Rijksverzekeringsbank in aanbouw

Unieke kijk

Het werk in de Bouw & Infra is de afgelopen decennia ontzettend veranderd. Het is nu niet alleen veiliger maar ook gezonder. Gemotiveerd je pensioen halen is belangrijker dan ooit. Benieuwd waar we nu staan? Dankzij de Canon bedrijfsgezondheidszorg en veiligheid in Bouw & Infra krijg je een unieke kijk op onze bewogen geschiedenis.

Het plaatje compleet

Ben je benieuwd waar de VUT vandaan kwam? En weet je wanneer veiligheid vooraf een aandachtspunt werd in plaats van veiligheid achteraf? Wanneer werd eigenlijk het asbestverbod ingevoerd en waar komen eigenlijk al die arbocatalogi en de Stichting Volandis vandaan? Werp een blik op de Canon bedrijfsgezondheidszorg en veiligheid Bouw & Infra en je bent helemaal op de hoogte!