Reorganisatie op komst bij Diergaarde Blijdorp

Door Redactie 18 september 2020

Misschien heb je het al gelezen in de krant. Diergaarde Blijdorp gaat reorganiseren. Wij zijn door de directie van Blijdorp uitgenodigd om de reorganisatie te bespreken. Heb jij een vraag of opmerking voor de directie? Laat het ons weten.

Reorganisatie op komst bij Diergaarde Blijdorp

Uitlatingen in de media

Je werkgever heeft al wat uitlatingen gedaan in de media. Dit heeft vast vragen bij jou en je collega’s opgeroepen. Op donderdag 24 september gaan FNV-bestuurder Nuri Alders en FNV-kaderlid Gerard van Winsen in gesprek met de directie. Heb je een vraag over de reorganisatie? Dan kun je een mail sturen naar Nuri: nuri.alders@fnv.nl of bellen 0655282617. Je kunt ook met Gerard in gesprek gaan.

Ledenvergadering

Na dit overleg willen wij een ledenvergadering organiseren. Je krijgt uitleg over wat er besproken is en gaan we samen bekijken wat de opties zijn. Zonder jouw stem wordt er niets afgesproken. De datum en locatie krijg je nog van ons te horen.

Nog geen lid?

Dit is een goed moment om collega’s, die nog geen lid zijn, te informeren en aan te sporen om alsnog lid te worden. Immers, staan wij samen sterker. Als dank ontvang jij een tientje.

Maak een collega lid