Vul de vragenlijst in en maak kans op een JBL-speaker

Voor werknemers in de Loonwerksector

Door Redactie 14 januari 2020

Of je nu tractorchauffeur, kraanmachinist of grondwerker bent, je werkt in een mooie sector. Natuurlijk wil je dat zo lang mogelijk met plezier en in goede gezondheid doen. Wij willen graag van jou en je collega’s een aantal zaken over je werk weten. Dus vul de vragenlijst is en maak kans op een JBL-speaker!

JBL-speaker

Met onze vragenlijk willen we bijvoorbeeld meer duidelijkheid over of je met plezier naar je werk gaat en of je wel eens een functioneringsgesprek hebt. Maar ook hoe jij denkt over veilig werken, gezondheid, opleiding en bijscholing.

Dit onderzoek is anoniem. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer een kwartiertje. Onder de groep mensen die deze vragenlijst invult, verloten we 2 JBL charge 3 speakers die je kunt gebruikern met je mobiele telefoon t.w.v. € 179,- . Dus doe mee, laat je e-mailadres achter en maak kans op een van deze prachtige bluetooth speakers met 20 uur accu. Je kunt de vragenlijst tot en met 9 februari invullen

Vul de vragen in

Alvast bedankt voor het invullen en wie weet ben jij de gelukkige winnaar!

Je hoeft géén lid te zijn van de FNV om de vragenlijst in te vullen. Iedereen werkzaam in de loonwerksector mag deze vragenlijst invullen. Dus verwijs ook je collega’s naar de vragenlijst!