'Vakman 2.0' stoomt je klaar voor toekomst in de loonwerksector

Door Redactie 17 december 2018

De veranderingen in de loonwerksector gaan snel. Bijblijven met wat er nu wordt gevraagd, is niet meer voldoende. Daarom lanceert de werkgroep Vakmanschap, een initiatief van onder andere FNV Agrarisch Groen 'Vakman 2.0'. Dit online platform bevat informatie, tips en trainingen waarmee vakmensen in de sector zich kunnen blijven ontwikkelen.

Bijblijven alleen is niet meer voldoende

Werkgevers en werknemers in de loonwerksector zijn een belangrijke beroepsgroep. Jij en je collega's zorgen voor voedsel, recreatie en infrastructuur. Door de krapte op de arbeidsmarkt en de ontwikkelingen binnen de sector verandert er de komende jaren veel in de sector. Het is daarom van groot belang dat jij je blijft verbeteren.

Voorkomen dat werknemers 'de Sjaak' worden

Met de informatie op het platform willen we jou en je collega's aan het denken zetten. En bewust maken dat het belangrijk is om nu aan de slag te gaan met je toekomst. Want met alleen een beetje bijblijven red je het niet. Je moet voorkomen dat je 'de Sjaak' wordt.

Informatie, tips, trainingen en opleidingen

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.