Training or en de actieve achterban

Lees meer over de training

Door Redactie 11 november 2021

Als or vertegenwoordig je je collega’s. Dat betekent dat je moet weten wat er onder de collega’s leeft, dus dat je op zijn minst contact met hen moet hebben. Toch is een veelgehoord probleem bij ondernemingsraden het gebrek aan goed en regelmatig contact.

Wat gaan we doen deze dag?

• Contact met de achterban: hoe doen jullie dat en wat werkt?
  • Hoe krijg je mensen in beweging: welke onderwerpen zijn geschikt en wat kun je doen?
  • Stand van zaken in de eigen organisatie en maken van een plan.

Voor wie is de training?

De training is gericht op FNV-leden in ondernemingsraden. De toelatingseisen zijn:

1. Deelnemer is twee jaar of langer or-lid.
  2. Deelnemer wil actief de relatie met de achterban versterken.

Praktische informatie

De training is online van 09.30 tot 12.30 uur. Wanneer er weer trainingen in de vakbondshuizen gegeven kunnen worden, is het een dagtraining. Je krijgt in de week voor de training een link naar het online platform.

Zodra de planning voor het najaar 2022 rond is, verschijnen op deze plek de nieuwe data.

Aanmelden

Meld je alvast aan via trainingen@fnv.nl onder vermelding van je naam, je bondsnummer (of je postcode/huisnummer) en het bedrijf/sector waar je werkt. En vergeet niet de naam van je FNV bondsbestuurder toe te voegen. Mocht je niet weten wie je bondsbestuurder is, dan zoeken wij dat voor je op.

Afmelden

Dit is een kostbare opleiding. De FNV betaalt dit graag voor je, maar dan moeten we er wel zeker van zijn dat je ook echt deelneemt aan de opleiding. Anders kunnen we de opleidingsplaats aan een andere kandidaat geven. Geef daarom bijtijds jouw afmelding door via trainingen@fnv.nl.

Wijzigingen

Het komt gelukkig niet vaak voor, maar het kan gebeuren dat er wijzigingen optreden met betrekking tot de training. Alle wijzigingen die wij doorkrijgen zullen wij direct aan je doorgeven via de mail. Check dus altijd even je mail om zeker te weten dat er geen veranderingen zijn.