Pak de regie: denk mee over een gezonde toekomst voor de publieke omroep

Door Redactie 11 september 2018

De FNV organiseert op woensdag 19 september een bijeenkomst voor omroepmedewerkers over de toekomst van de publieke omroep. Praat en denk jij ook mee?

De afgelopen jaren is fors op de publieke omroep bezuinigd en weer ligt er een flinke verlaging van het mediabudget in het vooruitzicht.

Vragen

Hoe kunnen we de publieke omroep en het werken bij de publieke omroep gezond houden in de toekomst? Met genoeg zekerheid over werk en een goed inkomen.

Wat betekent dit voor de financiering van de omroepen en hoe krijgen omroepmedewerkers meer zeggenschap over de richting die de publieke omroep opgaat?

Antwoorden

Samen met jullie, de omroepmedewerkers, willen wij op zoek naar antwoorden op deze vragen. We gaan graag met jullie in gesprek over werkgelegenheid, zekerheid, kwaliteit, zeggenschap en innovatie. We horen graag van mediamakers zelf hoe jullie tegen de ontwikkelingen aankijken en hoe een toekomstbestendige publieke omroep er voor jullie uitziet.

Neem ook vooral je collega’s mee en stuur deze uitnodiging door.

Denk, doe en lunch mee!

Meld je nu aan

Datum en tijd

woensdag 19 september van 12.00 uur tot 14.00 uur.
Locatie: Mediapark Hilversum, Switch, Joop van den Endeplein

Interactieve sessie over de toekomst, onder het genot van broodjes
11:45 uur inloop
12:00 uur introductie
12:20 uur aan de slag met de thema’s:
- Hoe ziet een toekomstbestendige publieke omroep met kwaliteit en innovatie?
- Wat betekent dit voor de financiering?
- Hoe zorgen we voor meer werkzekerheid en zeggenschap?
13: 45 uur afsluiting: hoe gaan we verder?

Meld je nu aan

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.