Altijd al eens met iemand van het FNV- bestuur willen praten?

Kom op de koffie bij Bart Plaatje, Algemeen Secretaris FNV

Door Redactie 7 oktober 2021

Heb je een goed idee voor de FNV en heb je altijd al eens met iemand van het bestuur van de FNV willen praten? Dan is er goed nieuws: de komende tijd kan je bij Bart Plaatje, Algemeen Secretaris van de FNV, aanschuiven om te vertellen wat er leeft en waar de FNV zich hard voor kan maken.

Save the date: kom in gesprek met Bart Plaatje, algemeen secretaris FNV

Kom langs op een kantoor in jouw regio!

Vanaf oktober is Bart elke maand van 13.00 -16.00 uur op een ander kantoor aanwezig. Je bent van harte welkom, aanmelden vooraf is niet nodig.

We nemen de geldende coronamaatregelen in acht, zoals bijvoorbeeld de anderhalve meter afstand.

Deze bijeenkomst vindt digitaal plaats. (En dus niet op het vakbondshuis in Assen.) Vrijdag de 19e kun je vanuit je eigen huis (vanaf 13.00 tot 16.00) met Bart in gesprek via de volgende teamslink:
Klik hier om in gesprek te gaan

FNV Vakbondshuis Hengelo
Oldenzaalsestraat 129-131
7557 GJ Hengelo

FNV Vakbondshuis Hilversum
Noorderweg 56-58
1221 AB Hilversum

FNV Vakbondshuis Roosendaal
Laan van Belgiƫ
4701 CH Roosendaal

Plan route

Staat jouw regio er nog niet tussen? Nieuwe data zullen nog toegevoegd worden.