Klimaatdemonstratie op 14 maart

Doe mee en/of bekijk de livestream

Door Redactie 08 maart 2021

De FNV heeft met 11 maatschappelijke organisaties in De Klimaatcrisis Coalitie de handen ineengeslagen voor een landelijke klimaatdemonstratie. Op zondag 14 maart 2021, vlak voor de Tweede Kamerverkiezingen, laten we massaal onze stem horen en maken we klimaatrechtvaardigheid de winnaar van deze verkiezingen!

klimaat

Foto: Anjo de Haan – Klimaatcrisis Coalitie

Klimaatalarm

Vanwege de coronacrisis krijgt de ‘klimaatmars’ deze keer vorm als een ‘klimaatalarm’. Je kunt er op straat, maar ook vanuit huis en online aan meedoen.

Meer weten over waarom we als FNV meedoen en wat we ermee willen? Lees dan het interview met onze vicevoorzitter Kitty Jong.

Volg het live-programma online

We organiseren kleine protesten in meer dan 40 steden, we nemen actuele coronamaatregelen in acht en we maken goede afspraken met gemeenten. Er komt dus geen grote mars. Verder is er ook een live-programma dat je via social media kunt volgen op zondag 14 maart vanaf 14.00 uur.

Livestream via YouTube

Livestream via Facebook

Bekijk zondag de livestream op Facebook

Klimaatalarm luiden om 15.00 uur

In alle steden zullen we tegelijkertijd om 15.00 uur het alarm luiden voor het klimaat! Want het beleid moet groener, eerlijker en nu!

Doe mee en meld je nu aan!