Doe mee aan de Wereldwijde Klimaatactiedag op 26 juni

Ga het gesprek aan met je werkgever en laat het resultaat weten

Door Redactie 20 juni 2019

Niets doen aan klimaatverandering is een bedreiging voor ons allemaal. Rampen door extreem weer zorgen nu al voor verlies aan banen en levenskwaliteit. Al meer dan 83 miljoen mensen zijn gevlucht van klimaatrampen en verloren hun woon- en werkgebied. Hoogste tijd voor actie! Doe je mee?

Wereldwijde Klimaatactiedag 26 juni 2019

Op 26 juni 2019 roept de internationale vakbeweging ITUC jou en alle andere werknemers in de wereld op om mee te doen aan de Wereldwijde Klimaatactiedag. Ga praten met je werkgever over de gevolgen van klimaatverandering voor je werk en werkplek. En ga samen bekijken hoe jouw werk en werkplek klimaatbestendig gemaakt kunnen worden. Verandering begint met dialoog. Ook al lijkt je bijdrage klein: als je het samen met heel veel andere mensen in de wereld doet, kunnen we echt het klimaatprobleem aanpakken!

Hoe doe je mee?

* Door je foto’s aan ITUC te sturen, geef je ITUC toestemming om deze te gebruiken in publicaties en op de sociale mediakanalen van ITUC.