Iedereen verdient een fatsoenlijk inkomen

De FNV maakt zich ook hard voor jouw inkomen. Belangrijk nu de coronacrisis voor velen ook een financiële crisis is geworden. Daarom helpen we je hier op weg met geld- en belastingtips. Wist je trouwens dat FNV-leden gratis profiteren van hulp bij belastingaangifte, advies bij geldzorgen én korting op tientallen producten en diensten? En ook in Den Haag en tijdens cao-onderhandelingen is onze missie: een fatsoenlijk inkomen voor iedereen!

Sluit je aan

Laat geen (belasting)centen liggen!

Bij Belastingservice FNV vullen we jaarlijks zo’n 160.000 toeslagen en aangiften in. Niet alleen zorgen we dat de aangiftes van al die leden die bij ons aankloppen op tijd en correct worden ingediend. Ook weten wij als geen ander wat de slimste geld-, belasting- en besparingstips zijn. Tips die je wel duizenden euro’s per jaar opleveren aan besparingen en extra inkomsten.

Geld- en belastingtips

Word lid, juist nu

De FNV zet zich dag in dag uit in voor een socialer Nederland. Zodat iedereen veilig kan werken, rond kan komen en krijgt wat hij verdient. Het kan en moet een stuk socialer. Sta ook op voor meer zekerheid, veiligheid en waardering en word lid van de FNV.

Goede redenen om lid te worden:

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Gratis belastinghulp
  • Korting op producten, diensten en uitjes
  • Meer zekerheid in onzekere tijden

Sluit je aan

De eerste 4 maanden betaal je slechts 25 euro. Jonger dan 23 jaar of (tijdelijk) een lager inkomen? Dan krijg je korting op je contributie.