Online Ledenpanel FNV

Jouw mening en ideeën zijn belangrijk voor ons. Daarom leggen wij regelmatig vragen voor aan het Ledenpanel FNV. Via dit panel kun je meedoen aan onderzoeken en discussies van de grootste werknemersorganisatie van Nederland.

Koers afstemmen op jouw wensen

Het Ledenpanel FNV telt duizenden deelnemers, zowel FNV-leden als niet-leden. De vragen gaan bijvoorbeeld over loonafspraken, arbeidsomstandigheden of een ledenbijeenkomst. Maar ook over een campagne, website of televisieoptreden van voorzitter Han Busker. Iedereen die geïnteresseerd is, kan meedoen.

Door jouw input kunnen wij onze koers beter afstemmen op jouw wensen. Of het nu gaat om de ontwikkeling van beleid of om het verbeteren van de dienstverlening. Wil je ook meedoen aan het Ledenpanel FNV?

Meld je aan voor het online ledenpanel

Zo werkt het

Het Ledenpanel FNV werkt via internet. Als je je hebt aangemeld voor het panel, ontvang je een aantal keer per jaar een uitnodiging om een online enquête in te vullen. De antwoorden worden daarna anoniem verwerkt. De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden van de vragen zo'n 6 tot 10 minuten.

Online vragenlijst

Panelleden ontvangen per e-mail een uitnodiging met daarin een link naar de online vragenlijst. Deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of zin hebt om een enquête in te vullen, kun je de uitnodiging negeren. Je blijft dan gewoon lid van het Ledenpanel FNV. Het verwerken van de antwoorden gebeurt anoniem door het onafhankelijke bureau Totta Research.