Onze netwerken

Je kunt je binnen de FNV organiseren in een netwerk. Samen met anderen maak je zo activiteiten, problemen en thema’s zichtbaar die jou aan het hart gaan.

Actieve netwerken

Een netwerk met meer dan 1.500 leden mag via het zogenaamde spreekrecht advies geven aan het ledenparlement. Er zijn vijf netwerken actief: Arbo FNV, Regenboog FNV, Vrouwen FNV, Wereldburgers FNV en Veteranen FNV. Momenteel willen we een zesde netwerk oprichten: Klimaat FNV, zie hieronder voor meer informatie.

Netwerk Arbo FNV

Netwerk Arbo FNV is er voor iedereen die interesse heeft in veilig en gezond werken. In je eigen bedrijf of instelling, in de hele sector en in heel Nederland. Het netwerk is er om te informeren, te stimuleren en te ondersteunen. Meld je aan om in contact te komen met anderen die dit thema belangrijk vinden en werken aan verbetering.

Meld je aan op Netwerkarbofnv.nl

Meld je aan op Netwerkarbofnv.nl

Netwerk Klimaat FNV

Sluit je ook aan bij het Netwerk Klimaat FNV. Het is dé plek waar klimaat- en vakbeweging elkaar vinden. Ben je tegen de uitbuiting van mensen en de planeet door de happy few? Help het draagvlak zichtbaar maken en blijf op de hoogte.

Meld je aan op Netwerkklimaatfnv.nl

Meld je aan op Netwerkklimaatfnv.nl

Netwerk Regenboog FNV

Hoeveel kleuren heeft de regenboog op jouw werkvloer? Doe mee in ons netwerk, samen zetten we ons in voor een veilig en prettig werkklimaat voor LHBTI’s. Wij werken aan het bestrijden van discriminatie op de werkvloer en aan de bevordering van emancipatie van iedereen op het werk. Dat is - helaas - ook nu nog steeds nodig in Nederland. Doe je mee?

Meld je aan op Regenboogfnv.nl

Meld je aan op Regenboogfnv.nl

Netwerk Veteranen FNV

Als FNV-lid en veteraan kun je gratis gebruikmaken van de diensten van Netwerk Veteranen FNV. Je krijgt voorlichting en de nieuwste informatie, je bent welkom tijdens veteranendagen en hebt invloed op het veteranenbeleid. Het netwerk zet zich in voor de erkenning, waardering en belangenbehartiging van de veteranen in onze samenleving.

Meld je aan voor Netwerk Veteranen FNV

Meld je aan voor Netwerk Veteranen FNV

Netwerk Vrouwen FNV

Netwerk Vrouwen FNV zet zich in voor vakbondsthema’s die voor vrouwen extra belangrijk zijn. Zoals het combineren van werk en zorg, loopbaan, kinderopvang en economische zelfstandigheid. Het netwerk is dé plek waar je je als vrouw kunt laten horen en andere vrouwen ontmoet. En waar je je kennis vergroot door workshops en trainingen.

Meld je aan voor Netwerk Vrouwen FNV

Meld je aan voor Netwerk Vrouwen FNV

Netwerk Wereldburgers FNV

Veel migranten krijgen te maken met problemen op het gebied van werk, inkomen en zorg. Herken je dat? Doe dan mee. Netwerk Wereldburgers FNV zet ontwikkelingen die belangrijk zijn voor migranten op de agenda en pakt ze actief op. Zoals gelijk loon voor gelijk werk, diversiteitsbeleid en het bestrijden van racisme.

Meld je aan op Netwerkwereldburgersfnv.nl

Meld je aan op Netwerkwereldburgersfnv.nl

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.