Onderzoek zelfstandigen in het Sociaal en Maatschappelijk werk

Doe mee!

Door Redactie 21 november 2022

Ben je werkzaam in het Sociaal en Maatschappelijk werk, in loondienst of als zelfstandige of flexwerker? Dan horen wij graag jouw ervaring en mening!

Steeds meer medewerkers in het Sociaal en Maatschappelijk werk kiezen er bewust voor om als zelfstandige of flexwerker aan de slag te gaan. Ze gaan volledig of gedeeltelijk uit loondienst. FNV Zorg & Welzijn wil graag de beweegredenen (zowel de voor- als nadelen) in kaart brengen. Ook zijn we benieuwd wat de eventuele gevolgen hiervan zijn voor de collega’s in loondienst en/of de cliĆ«nten/inwoners.

Doe mee met het onderzoek

Hoe kijk jij aan tegen de inzet van flexibele professionals op de werkvloer? Laat het ons weten door mee te doen aan het onderzoek. Zowel wanneer je in vaste loondienst bent als wanneer je flexwerkt of als zelfstandige werkt.. Invullen duurt ongeveer 7 minuten.

Gebruik onderstaande link om mee te doen met het onderzoek. Nodig ook je collega's uit en stuur dit bericht aan ze door.

Naar het onderzoek

Onafhankelijk onderzoek

Het onderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijke bureau Totta Research. Alle verstrekte informatie, persoonlijke gegevens en meningen worden vertrouwelijk verwerkt en ontdaan van mogelijkheden tot identificatie. Meewerken aan het onderzoek is dus helemaal anoniem.