Doe mee aan ons onderzoek

Door Redactie 16 februari 2021

Werk jij in de sector Zorg & Welzijn en ben jij dit jaar of vorig ziek geworden door Covid-19? Misschien ben je nog steeds niet geheel of gedeeltelijk aan het werk? Heeft jouw werkgever voldoende beschermingsmiddelen aangeboden? En ondervind je misschien wel financiële problemen hierdoor? Doe mee aan ons onderzoek!

Zorg-coronavirus

De FNV en het televisieprogramma Pointer doen samen een onderzoek naar de langdurige effecten van Covid-19 op de werknemers in de Zorg & Welzijn.

Enquête gesloten

Deze enquête is gesloten. Je kunt hem niet meer invullen. Het televisieprogramma Pointer staat op 15 maart helemaal in het teken van dit onderzoek. Kitty Jong, vicevoorzitter van de FNV gaat in de uitzending in op de resultaten van de enquête.

Geheel anoniem

De resultaten van de enquête houden we geheel anoniem. Niemand komt te weten wat jij hebt ingevuld. Alvast hartelijk dank voor je medewerking!

Meer weten?

Meer weten over jouw rechten als werknemer in deze coronatijd? Op fnv.nl/corona vind je alle informatie.