App cao umc vernieuwd!

Door Redactie 17 mei 2019

De app cao umc is vernieuwd! Deze gratis app geeft jou en je collega’s van de 8 universitair medische centra gemakkelijk en snel inzicht in cao-afspraken. De app maakt de cao gemakkelijker, toegankelijker en beter doorzoekbaar. Dus download ‘m snel!

app cao umc's

Download de app!

De app is gemaakt voor zowel iOS en Android. Je kunt hem gratis downloaden in de Google Play Store en Apple App Store.

Hoe kun je de app gebruiken?

In de app staat onder het kopje ‘Tools’ 4 rekentools waarmee je berekeningen kunt uitvoeren. Zo kun je berekeningen maken over:

• Het aantal te werken uren per jaar
  • Toelage Onregelmatige Dienst (TOD)
  • Ingangsdatum van de AOW
  • Duur van zwangerschapsverlof.

Antwoord op veelgestelde vragen en kalender

Ook geeft de app antwoorden op de meest gestelde vragen. Zoals vragen over de afspraken in de cao en links naar websites waar meer informatie gevonden kan worden. Informatie over onderwerpen als salaris, verlof en ziekte. Ook bevat de app een kalender met (officiële) feestdagen en diverse belangrijke evenementen.

Wat is er nieuw in deze versie

Uiteraard is de nieuwe app aangepast aan de nieuwe cao umc’s 2018-2020. Er zijn aanpassingen gemaakt in de volgende onderdelen:

• Cao-teksten 2018-2020 met nieuwe mogelijkheden om artikelen te mailen, te markeren en bladwijzers toe te voegen.
  • Tools en veelgestelde vragen zijn geactualiseerd op basis van de nieuwe arbeidsvoorwaarden.
  • Kalender: geactualiseerde data, met extra informatie en de mogelijkheid de data aan de persoonlijke kalender toe te voegen