Onderhandelingsresultaat cao NS

Breng je stem uit

Door Redactie 23 januari 2024

Op 9 januari 2024 bereikten we een onderhandelingsresultaat over een nieuwe cao NS. Onze leden kunnen hierover tot en met 14 februari 2024 stemmen.

Onderhandelingsresultaat

De FNV Spoor cao-commissie roept je op om je stem over het cao-onderhandelingsresultaat bij NS uit te brengen. Het onderhandelingsresultaat bevat diverse goede, maar ook mindere afspraken en er ontbreken zaken die wij er liever wel in hadden gezien. Wij leggen dit resultaat dan ook neutraal aan onze leden voor. We zijn ervan overtuigd dat er pratend niet meer in zat.

Ledenraadpleging

Jij als lid van FNV Spoor mag over het onderhandelingsresultaat stemmen. Dat kan tot en met woensdag 14 februari. Je hebt op het stemformulier drie opties:

• Ik stem voor het bereikte onderhandelingsresultaat
  • Ik stem tegen het bereikte onderhandelingsresultaat
  • Ik onthoud me van stemming

Daarnaast vragen we je of je bereid bent tot staken over te gaan als de meerderheid van de stemmers (50% +1) tegen het onderhandelingsresultaat is.

Naar het stemformulier

Ben je nog geen lid van FNV Spoor, maar wil je wel stemmen?

Als je direct lid wordt, ontvang je een mail met jouw lidnummer. Daarmee kan jij ook jouw stem uitbrengen.

Nodig je collega uit om lid te worden.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.