Cao-partijen liggen nog ver uit elkaar tijdens cao-onderhandelingen CEVA

Door Redactie 7 juli 2023

Op 4 juli 2023 zijn CEVA en de vakbonden FNV en BVPP weer gaan onderhandelen voor de nieuwe cao van CEVA Logistics. Tijdens deze bijeenkomst hebben wij de resultaten van de diverse enquêtes gedeeld met CEVA. Wij hebben jullie veel gehoorde onvrede over aanpassing TOT, reiskostenvergoeding en de loonsverhoging met CEVA gedeeld. Het voorstel is wat betreft vakbonden niet voldoende.

cao-nieuws CEVA

Wat zijn de verschillen?

Bekijk de verschillen tussen de voorstellen.

Wij komen langs

De komende tijd zullen wij verschillende locaties bezoeken om met jou in gesprek te gaan. Wil je ook dat wij jouw locatie komen bezoeken, geef dit dan aan ons door via de appgroep of e-mail, dan kunnen we samen met jou, jouw collega’s informeren.

Na elke ronde een nieuwe update

Na elke cao-ronde zal er een nieuwsbrief worden opgesteld om je te informeren over wat er is besproken. Wil je dit als eerste weten en wil je ook aan de onderhandelingsdelegatie vragen kunnen stellen? Klik dan hier om in de cao-onderhandeling app-groep te komen.

Belangrijke data om alvast in je agenda te zetten: het volgende cao gesprek staat gepland op 11 juli.

Ben je nog geen lid van de vakbond?

Hoe meer mensen lid zijn van een vakbond, hoe beter de arbeidsvoorwaarden zijn, die kunnen worden onderhandeld. Word ook lid van de FNV.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.