Wat vind jij van het eindbod cao Multimodaal?

Door Redactie 21 januari 2022

De werkgevers hebben tijdens de zesde onderhandelingsronde een eindbod op tafel gelegd voor de cao Multimodaal. Zonder naar de inhoud te kijken, betekent het dat partijen zijn uitonderhandeld en dat er niks meer bij gaat komen. Een eindbod betekent dat vakbonden het voorstel ter stemming dienen voor te leggen aan de leden. Het woord is nu dus aan jou.

Wat vind jij van het eindbod cao Multimodaal?

Wat staat er in het eindbod?

• 2021: eenmalige uitkering van € 800 bruto
  • 2022: 2,8% loon + toeslagen vanaf 1 januari 2022
    Schrappen 8 wachtjaren loongebouw
    Verslechtering Golfpakus van 55 naar 61 en variabel op AOW-leeftijd van tafel

Ledenvergaderingen

Op onderstaande data en tijdstippen organiseert de FNV ledenvergaderingen om uitleg te geven over de situatie. Je kunt deelnemen via deze link (voor alle 3 de vergaderingen geldt dezelfde link).

• Maandag 24 januari om 11.00 uur
  • Woensdag 26 januari om 11.00 uur
  • Woensdag 26 januari om 20.00 uur

Geef je mening

De gezamenlijke vakbonden leggen dit voorstel neutraal voor aan alle vakbondsleden. Iedereen kan zijn/haar stem digitaal uitbrengen tot en met 27 januari.

Breng je stem uit