Meld je aan voor de digitale informatiebijeenkomst over de WW en werkloosheid

Door Redactie 10 juni 2021

Van 21 juni tot en met 5 juli organiseert FNV Uitkeringsgerechtigden digitale bijeenkomsten. Ben jij ontslagen, word je binnenkort ontslagen of wil je gewoon meer informatie over de WW en andere regels bij werkloosheid? Meld je dan aan voor een van de bijeenkomsten.

Meld je aan voor de digitale informatiebijeenkomst over de WW en werkloosheid

Wat kun je verwachten?

Tijdens de bijeenkomsten geven we je informatie over de WW en andere regels bij werkloosheid. Wat zijn bijvoorbeeld jouw rechten en plichten in de WW? Wat verwacht het UWV van jou? Je krijgt informatie over de laatste wijzigingen in de regels voor werkzoekenden en over jouw rechten en plichten als je na de WW-periode nog geen werk hebt gevonden. Wij hebben diverse diensten voor werkzoekende leden en die worden toegelicht. Dit kan gaan van juridische hulp tot loopbaanadvies.

Wij denken dat je met deze informatie beter in staat bent om te voldoen aan de eisen van je nieuwe positie als werkzoekende. Tijdens deze workshop gaan we uitgebreid in op de vragen van de deelnemers. De bijeenkomst duurt ongeveer 1,5 uur inclusief pauze.

Waar, wanneer en hoe kan je je aanmelden?

De bijeenkomsten zijn digitaal, dus je kunt thuis of ergens anders echter de computer deelnemen. Na aanmelding krijg je ongeveer een week voor de workshop informatie toegestuurd en de vergaderlink om aan de workshop deel te nemen.

Wanneer:

• 21 juni om 14.00 uur