Kom naar de achterbanraadpleging FedEx-TNT

Informatiebijeenkomst over principeakkoord

Door Redactie 9 juli 2020

Om de gemaakte afspraken voor de nieuwe cao FedEx-TNT toe te lichten, organiseren we informatiebijeenkomsten door het hele land. Op deze manier willen wij je voldoende inzicht geven zodat je straks weloverwogen jouw stem kunt uitbrengen. De vakbonden leggen dit akkoord voor met een positief stemadvies.

Kom naar de achterbanraadpleging FedEx-TNT

Waar en wanneer

Vakbonden nodigen jullie hierbij uit voor de informatiebijeenkomsten, die gehouden worden op:

• Maandag 13 juli, 19.30 uur
    Postillion Hotel Dordrecht, Rijksstraatweg 30, 3316 EH Dordrecht
  • Dinsdag 14 juli, 19.30 uur
    Hotel Schiphol Van der Valk, Rijksweg A4 3, 2132 MA Hoofddorp
  • Woensdag 15 juli, 19.00 uur
    Van der Valk Hotel Eindhoven, Aalsterweg 322, 5644 RL Eindhoven
  • Donderdag 16 juli, 19.00 uur
    Van der Valk Hotel Zwolle, Nieuwleusenerdijk 1, 8028 PH Zwolle
  • Vrijdag 17 juli, 19.00 uur
    Van der Valk Stein-Urmond, Mauritslaan 65, 6129 EL Urmond
  • Zaterdag 18 juli, 18.00 uur
    Van der Valk Hotel Duiven (bij Arnhem), Impuls 2, 6921 RK Duiven

Aanmelden

In verband met de coronamaatregelen moet je je vooraf aanmelden voor een bijeenkomst. Doe je dit niet, dan kan het zijn dat je bij overbezetting de zaal moet verlaten. In het digitale invulformulier is ruimte om een vraag te stellen, die dan beantwoord wordt tijdens de informatiebijeenkomst.

Meld je aan