Onderhandelingsresultaat CAO ProRail 2021

Bijeenkomsten FNV Spoor

portret Michiel Boer
Door Michiel Boer 5 mei 2021

Zoals we eind vorige week al hebben laten weten in onze digitale nieuwsbrief en via de FNV Spoor Facebookpagina en FNV Spoor website houden we ook dit keer weer een heel aantal ledenbijeenkomsten om het cao traject en het onderhandelingsresultaat met jullie allemaal te kunnen bespreken.

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving beginnen de ledenvergaderingen niet op dinsdag 4 mei maar op donderdag 6 mei. Dit omdat een heel aantal van onze leden het op prijs stelt om alle informatie per post te ontvangen en we iedereen voldoende gelegenheid willen geven om alles te lezen. Daarnaast zitten we op dit moment midden in de schoolvakanties. We hebben er voor gekozen om een aantal bijeenkomsten daarom door te schuiven naar volgende week.

Ledenbijeenkomsten Onderhandelingsresultaat acties ProRail

Over het hoe en wat van het onderhandelingsresultaat, het vervolg en voor alle vragen die jullie mochten hebben organiseren we deze en volgende week in totaal 9 digitale bijeenkomsten:

Klik kort voor aanvang van één van bovenstaande bijeenkomsten op de bijbehorende link en volg de instructies op het scherm. Dan kom je automatisch in de bijeenkomst. Deelname aan de bijeenkomsten is ook mogelijk via mobiele telefoon of een tablet. Heb je geen Teams-account, dan kies je doorgaan in deze browser.

Stemmen

Er kan gestemd worden over het resultaat vanaf 17.00 uur op vrijdag 7 mei 2021 tot en met 23.59 uur op zondag 16 mei 2021. De link om te kunnen stemmen volgt later deze week per mail en zal tevens op onze website en Facebookpagina geplaatst worden. De leden die alleen per post door ons op de hoogte gehouden willen worden zullen per post een QR code ontvangen zodat ook zij kunnen stemmen.

Tot slot

Heb je vragen of opmerkingen, bijvoorbeeld naar aanleiding van deze nieuwsbrief? Laat het één van de FNV-kaderleden weten of neem contact met mij op.

Je kunt mailen met Michiel Boer - Bestuurder FNV Spoor

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.