Leden ontmoeten elkaar in Utrecht

Was jij erbij?

Door Redactie 22 september 2022

De 50PlusBeurs is al 28 jaar ’s werelds grootste evenement voor actieve plussers met honderden stands boordevol informatie, entertainment en aanbiedingen. Dit jaar werd de beurs gehouden van 13 t/m 17 september. De FNV-stand was elke dag van vroeg tot laat druk bezocht.

50PlusBeurs

De FNV-stand

Ruim 2.700 leden vonden de weg naar de stand voor een vraag, een opmerking of om op de foto te gaan. We hebben  zo’n 900 foto’s gemaakt. Op onze facebookpagina zie je daarvan een kleine selectie.

Groot succes

We hebben enorm veel boeiende of urgente vragen ontvangen van werkende en niet-meer werkende leden. Kaderleden in de stand beantwoordden de vragen direct. En als we niet direct een antwoord hadden, zorgden we dat het Contactcenter naderhand contact opnam. Bovendien was het gezellig. En verademing na de twee stilte vanwege de coronapandemie. wat natuurlijk vooral van belang is om het goed met elkaar te hebben. Het evenement was niet mogelijk geweest zonder de inzet van de leden, kaderleden en de werkorganisatie. Samen hebben we wat moois neergezet. Samen maakten we het mogelijk. Was jij erbij?