Fotowedstrijd: wat betekent energie voor jou?

Door Redactie 1 augustus 2022

Het is een veelgehoord gespreksonderwerp: de stijgende energieprijzen. Of het nu tijdens de verjaardagsvisite, burenborrel of straatbarbecue is; overal waar mensen samenkomen wordt er verhit over gedebatteerd. Daarom is energie het thema voor de fotowedstrijd.

Werd je bleek om de neus van de afrekening van je energieleverancier en ben je daarom overgestapt? Of zoek je vooral naar creatieve manieren om energie te besparen? Energie houdt ons bezig en daarom is het deze keer het onderwerp van onze fotowedstrijd. Vind je het leuk om te fotograferen en wil je graag meedoen? Maak dan een creatieve foto over wat energie voor jou betekent.

Inzendingen: Als bijlage in de e-mail. Graag als JPG- of PNG-bestand met een minimale resolutie van 1 MB, anders wordt de foto korrelig bij publicatie.
Wanneer? Tot uiterlijk vrijdag 19 augustus 2022.
Waar? secretariaat.senioren@fnv.nl.

Winnaars in FNV Magazine

Alle inzenders ontvangen bericht. Als jouw foto wordt gekozen sturen wij je een kleine attentie. De drie winnende foto’s worden in het eerstvolgende FNV Magazine gepubliceerd. Staan er mensen op je foto? Vraag dan ook of ze instemmen met publicatie in ons magazine.