Doe mee met de foto-prijsvraag van FNV Senioren!

Heeft de coronatijd jou nog wat goeds opgeleverd?

Door Redactie 4 augustus 2021

In de vorige nieuwsbrief vroegen we je om foto’s van je huisdier. Nou, dat hebben we geweten! We ontvingen een enorme berg geweldige foto’s van duidelijk de allerleukste huisdieren. Het was ontzettend moeilijk kiezen, want de foto’s waren met zoveel liefde en enthousiasme gemaakt.

Doe mee met de foto-prijsvraag van FNV Senioren!

In het komende gedrukte FNV-Magazine tref je hiervan weer een selectie aan, maar we bedanken ook graag alle inzenders wiens huisdier niet is afgebeeld. In het digitale magazine staan meer foto’s en een link naar al die foto’s komt ook in de gedrukte versie.

Positief

Dat we onze huisdieren misschien wel meer zijn gaan waarderen is duidelijk. Maar we vragen ons nu af of deze moeilijke periode die bijna achter ons lijkt te liggen, misschien voor ook iets positiefs voor je heeft opgeleverd? Ben je meer gaan sporten en is je conditie erop vooruit gegaan? Is de tuin nu een plaatje geworden, nu je er eindelijk meer tijd voor kwam? Heb je de moeilijkste Sudoku’s nu in korte tijd uit, doordat je veel hebt geoefend? Heb je leren Facetimen, Teamsen of Zoomen? Of kook je inmiddels de sterren van de hemel?

Mail ons jouw foto (als JPG- of PNG-bestand, als aparte bijlage in de email, met minimale resolutie van 1Mb. Anders kunnen wij deze niet publiceren) van dat positieve effect. De inzenders van de 3 leukste, origineelste foto’s ontvangen als dank een attentie en de foto’s worden in het volgende FNV Magazine gepubliceerd (vraag ook even aan mensen die eventueel op de foto staan, of ze instemmen met publicatie in ons magazine).

Wanneer: tot uiterlijk 20 augustus
Waar: karin.veugelers@fnv.nl