Hoera, ik heb een huisdier!

Foto-prijsvraag

Door Redactie 29 april 2021

Als er iets is wat iedereen in deze coronacrisis is gaan waarderen, dan is het wel hun huisdier. Voor veel mensen was - zolang we weinig contacten met anderen hadden - een huisdier hun redding! De honden, katten, kanaries, goudvissen en konijnen vullen een leegte die door corona is ontstaan. Ze bieden troost in donkere dagen en maken dat je niet bij de pakken neer kunt zitten, want je moet wel goed voor ze zorgen.

Hond

Jouw huisdier is lekker altijd in de buurt, luistert geduldig naar al jouw verhalen en vindt het gewoon prima dat je om 11 uur nog in pyjama rondloopt. De hond wil graag naar buiten en dat is natuurlijk ook goed voor zijn baasje… Je loopt lekker in de frisse lucht en ontmoet tijdens die wandeling dan weer andere mensen, op afstand. Je hebt een onderwerp om over te praten, zeker nu er verder zo weinig te beleven valt om over te vertellen.

We vermoeden dat er heel wat leden zijn die het leukste, liefste, mooiste, slimste en meest bijzondere huisdier hebben. En die huisdieren (liefst met hun baasje) willen we graag een mooie plek in het volgende FNV Magazine geven! Mail een foto (met minimale resolutie 1 MB) van jouw huisdier. De inzenders van de drie leukste, origineelste foto’s ontvangen als dank een attentie en de foto’s worden in het FNV Magazine gepubliceerd.

Wanneer: tot uiterlijk 15 mei aanstaande
Mailadres: karin.veugelers@fnv.nl