Nieuwe cao GEO ondertekend!

Door Redactie 09 maart 2020

Op 5 maart hebben we de nieuwe cao GEO ondertekend. De nieuwe overeenkomst gaat met terugwerkende kracht in vanaf 1 januari 2020 en loopt tot 1 januari 2021.

Ruime meerderheid leden akkoord

In februari vroegen we aan onze leden uit de GEO-sector wat zij vonden van het resultaat van de onderhandelingen. Een zeer ruime meerderheid van de leden ging in de digitale raadpleging akkoord met het onderhandelingsresultaat. Daarom konden we in maart overgaan tot ondertekening van de cao.

Vragen? Stel ze!

Een nieuwe cao roept misschien wel vragen bij je op. Heb jij een vraag? Stel hem vooral via geo@fnv.nl. De komende weken bundelen we al jullie vragen en komen we op korte termijn met de antwoorden.

Samen werken aan protocolafspraken

De komende periode gaan we met de kaderleden aan de slag om invulling te geven aan de diverse protocolafspraken. De leden van de bedrijfsledengroep zullen jullie informeren over de voortgang. Is er bij jouw bedrijf nog geen actieve bedrijfsledengroep en wil je hier meer over weten, neem gerust contact met ons op. Uiteraard zullen we ook nieuwsbrieven sturen naar onze leden en nieuwsitems plaatsen op onze website en onze Facebook pagina.

Samen staan we sterk

Hoe meer leden, hoe sterker we staan. En hoe meer we kunnen betekenen, ook in de toekomstige onderhandelingen bijvoorbeeld. Dat levert jou en je collega’s direct voordeel op. Zijn er nog collega’s die geen lid zijn? Dan zijn er nu meerdere redenen om lid te worden:

• 3 maanden voor slechts 25 euro
  • In 2020 een bijdrage van 90 euro van je werkgever voor het lidmaatschap
  • Loopbaanadvies en diverse loopbaantrainingen
  • Je verdient 10 euro als een collega jou noemt bij het inschrijven via deze link.