Wat vind jij belangrijk in de nieuwe cao Kartonnage en Flexibele Verpakkingen?

Doe mee aan onze enquête!

Door Redactie 14 maart 2023

De huidige cao Kartonnage en Flexibele Verpakkingen loop af op 1 oktober 2023. In mei starten we al met de onderhandelingen voor de nieuwe cao. Voordat we met de werkgevers gaan praten, willen wij daarom eerst weten wat jij belangrijk vindt om af te spreken in de cao. Doe mee en vul de cao-enquête voor 15 april in.

Doe mee en vul voor 15 april de enquête in

Vul de enquête in

Jouw mening telt

De input van jou en je collega’s vormt een belangrijke basis voor de voorstellen van de FNV voor de nieuwe cao Kartonnage en Flexibele Verpakkingen. Ook als je (nog) geen lid bent van de FNV, kun je de cao-enquête invullen.

Samen sterk

Meedoen en jouw mening laten weten kan tot en met 14 april. Hoe meer werknemers in de Kartonnage en Flexibele Verpakkingen mee doen, hoe beter wij weten wat de belangrijkste wensen zijn voor jullie nieuwe cao. Vraag dus ook collega’s om mee te doen.

Nodig je collega uit om lid te worden

Deel dit nieuwsbericht met je collega's; ook als ze (nog) geen lid zijn van de FNV. Een sterke cao bereiken we namelijk alleen als jullie onze informatie met elkaar delen en bespreken. En natuurlijk zijn de collega’s die nog geen lid zijn, van harte welkom om lid te worden. Ga het gesprek aan met je collega’s over het belang van de vakbond, maak ze lid en verdien een tientje.

Nodig je collega uit

Check jouw gegevens in MijnFNV

We houden onze leden via e-mail op de hoogte. Heb je nog geen bericht ontvangen? Check dan of jouw gegevens goed staan in MijnFNV.

Check MijnFNV

Contact

Heb je vragen en/ of opmerkingen over het cao-traject Kartonnage en Flexibele Verpakkingen? Neem dan contact op met Monique Daamen, bestuurder FNV Procesindustrie.

Samen staan we sterk!

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.