FNV Textielverzorging "on tour"

Portret Yolanda Reus
Door Yolanda Reus 4 maart 2022

Ook dit jaar gaat FNV Textielverzorging op bedrijfsbezoek. En sinds deze cao mag een werkgever dat ook niet langer weigeren.

Bedrijfsbezoek Nedlin in 2020

Kantine of op de stoep

Je komt ons dus tegen in de kantine of in een vergaderzaal (als je werkgever de FNV in zijn kantine nog een beetje eng vindt) en in sommige gevallen staan we toch nog op de stoep voor je vestiging (alleen als we op dat moment binnen niet welkom zijn).

Blij met je cao?

We willen van je horen wat je vindt van de veranderingen in je cao. Maak jij al gebruik van het generatiepact (80-92,5-100) en ben je dus minder gaan werken? Of heb jij gekozen om je eindejaarsuitkering te houden, in plaats van een hoger loon? En hoe makkelijk is het om dat soort dingen te regelen op jouw vestiging? Daar willen we graag met je over praten.

Cao-boekje voor leden

Zodra het cao boekje gedrukt is nemen we ze mee op onze tour en delen we de boekjes uit aan leden van FNV Textielverzorging. Want je moet weten waar je recht op hebt en dat staat allemaal in de cao. Dus het is een belangrijk boekje om te hebben. Voor jezelf, maar ook om aan je leidinggevende te kunnen laten zien als die de regels niet zo goed kent. Ben je nog geen lid, klik dan op de blauwe button en schrijf je in als vakbondslid. Samen sterker!

Word lid

FNV cao app

En nog handiger: binnenkort wordt de cao Textielverzorging toegevoegd aan de FNV cao app (te downloaden voor leden via google play of de apple store). Dan heb je je cao bij je, zodra je je mobiel in je broekzak stopt!! Download de app nu vast, wij laten je weten wanneer de cao Textielverzorging toegevoegd is!

Nodig ons uit

Zoals altijd: wil je zeker weten dat we bij jou langskomen? Nodig ons dan uit voor een bedrijfsbezoek. Natuurlijk vertellen we niemand dat JIJ ons uitgenodigd hebt, maar we komen WEL langs. Uitnodigen doe je heel simpel: stuur een mailtje aan de vakbondsbestuurders in de Textielverzorging en laat ons weten op welke vestiging je werkt. Wij nemen daarna contact met je op om de datum en tijdstip vast te leggen.