Wat vind jij het belangrijkst in een nieuwe cao Metalektro?

Laat het ons weten en vul de korte enquête in

Door Redactie 21 maart 2022

FNV Metaal gaat na de zomer met de werkgevers onderhandelen over een nieuwe cao Metalektro. Dat doen we namens jou en al jouw collega’s. Daarom willen we graag weten wat jij belangrijk vindt in een nieuwe cao. Welke afspraken moeten we maken? Laat het ons voor 1 april weten!

Wat vind jij belangrijk in jouw nieuwe cao Metalektro?

Vul voor 1 april de korte enquête in

Deel deze enquête ook met je collega’s

Deze korte enquête staat open voor leden en niet-leden van de FNV, voor vaste en tijdelijke medewerkers. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter de afspraken die we kunnen maken voor jullie nieuwe cao. Je helpt ons en jezelf enorm door de link naar het enquêteformulier te delen via whatsapp, mail of social media.

De weg naar een nieuwe cao

De huidige cao Metalektro loopt op 1 december 2022 af. We zijn op weg naar een nieuwe cao. De eerste stappen zetten we al in maart. Dat doen we samen met jou en al jouw collega’s, want het is jullie cao, het gaat om jullie arbeidsvoorwaarden. En bovendien, een goede cao bereik je alleen samen! Een cao komt dus niet zomaar tot stand, daar gaat een lang traject aan vooraf.

Word lid en maak je collega lid

Met meer leden staan we straks nog sterker in de onderhandelingen. Word lid en maak je collega lid, daar worden jullie allebei beter van!

Voordelen lidmaatschap