Worden dit de voorstellen voor de nieuwe cao Metaal & Techniek?

Jij mag stemmen!

Door Redactie 29 maart 2021

Na de zomer gaat FNV Metaal namens jou en alle andere werknemers in de sector met de werkgevers onderhandelen over een nieuwe cao Metaal & Techniek. Wat wil jij graag geregeld zien in jouw cao? Daarover mag jij als lid stemmen. Stemmen kan tot 1 mei.

Worden dit de voorstellen voor de nieuwe cao Metaal en Techniek?

Hoe komen we tot onze cao voorstellen?

• De afgelopen periode hebben we idee├źn en wensen van duizenden werknemers in de sector voor een nieuwe cao Metaal & Techniek verzameld.
  • Op basis daarvan hebben we conceptvoorstellen voor de cao geschreven.
  • In de cao-krant lees je deze conceptvoorstellen; onze leden mogen hierover stemmen.
  • Na het stemmen stellen we onze definitieve cao-voorstellen vast. Die sturen we naar de werkgevers.
  • Daarna gaan de onderhandelingen beginnen, op 30 augustus.

Cao-krant

In de cao-krant lees je welke voorstellen voor de nieuwe cao door werknemers in de sector zijn ingebracht. Wat vind jij van deze voorstellen? Beslis mee! Geef aan of je het eens of oneens bent met deze voorstellen en welk punt jij het belangrijkste vindt. Het gaat tenslotte om jouw arbeidsvoorwaarden.

Geef jouw mening en stem!

Ben jij lid? Dan mag jij jouw stem uitbrengen. Stemmen kan tot 1 mei.

Stemmen

Maak je collega lid

Met meer leden staan we straks nog sterker in de onderhandelingen. Help mee nog sterker te worden! Maak je collega lid en verdien daarmee ook nog eens 10 euro.