Binnenkort: online praktijkdagen Veilig en Gezond werken!

Metaal & Techniek

Door Redactie 9 november 2020

In verband met corona organiseert Arbo Techniek Virtuele Praktijkdagen Veilig en Gezond Werken op 11 en 18 november. Door online deel te nemen aan verschillende modules word je door deskundigen bijgepraat over de actuele wet- en regelgeving. Hierdoor blijft je kennis over Arbo actueel, kun je meteen aan de slag met nóg veiliger en gezonder te werken en kun je een bezoek van de Inspectie SZW met vertrouwen tegemoet zien.

Volg bij ArboTechniek de online praktijkdag Veilig en Gezond werken

Tijdens de virtuele Praktijkdag krijg je kort en bondig de praktische handvatten om de veiligheid en gezondheid op de werkvloer te vergroten. Om de stof voor iedereen zo relevant mogelijk te maken zijn de Praktijkdagen opgesplitst in dagen voor Middenkader en Management (M&M) en dagen voor Monteurs en Leidinggevenden (M&UL).

Aanmelden & meer informatie

Kijk voor het aanmelden en/ of meer informatie op de site van ArboTechniek als je meer wilt weten over:

• Deelname aan een van de online Praktijkdagen is gratis;
  • Je hebt alleen een computer of laptop nodig met geluid en een goede internetverbinding;
  • Voor aanvang van het webinar ontvang je een mail met een link en verdere instructies; Ben je niet in de gelegenheid om deel te nemen, geen zorgen! De online praktijkdagen zijn later terug te luisteren.