Werkdrukonderzoek Mobiliteitsbranche

Doe mee en maak kans op een Bol.com cadeaubon

Door Redactie 12 maart 2020

FNV Metaal vangt signalen op dat het verzuim in de mobiliteitsbranche voor een groot deel komt door stressklachten. Wij willen hier iets mee doen. Daarom hebben wij in de cao afgesproken om een onderzoek te laten uitvoeren over werkdruk in de mobiliteitsbranche. Hoe groot is de werkdruk, wat zijn de oorzaken? Doe mee met dit onderzoek.

Doe mee aan het OOMT werkdruk onderzoek

Doe je mee aan het werkdrukonderzoek?

Het invullen van de online vragenlijst kost je maar 15 minuten. Daarmee maak je ook nog kans op 1 van de 10 bol.com-waardebonnen van € 50 die OOMT verloot onder de invullers.

ja, ik doe mee

Wat gebeurt er met de resultaten?

De resultaten uit de vragenlijst worden gebruikt om te bepalen of er aanvullende maatregelen nodig zijn om de werkdruk in de branche te verlagen. Het is daarom fijn als zoveel mogelijk mensen de vragenlijst invullen. Zo krijgen we een goed beeld van de werkdruk in de sector.

Onderzoek door TNO

OOMT (Opleidings- en Ontwikkelingsfonds Motorvoertuigenbedrijf en Tweewielerbedrijf) heeft dit onderzoek voor ons opgepakt. TNO voert het werkdrukonderzoek uit.

Anoniem

Je antwoorden worden anoniem verwerkt en vertrouwelijk opgeslagen bij TNO. TNO verwerkt ze in een onderzoeksrapport waar de individuele antwoorden niet uit af te lezen zijn.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met de OOMT Servicedesk, telefoon: 0800-0155.