Enquête cao Uitgeverijen verlengd

Laat ons weten wat jij belangrijk vindt

Door Redactie 8 augustus 2023

FNV Uitgeverijen heeft een cao-enquête gemaakt waarin jij je input kunt geven over wat jij belangrijk vindt in je arbeidsvoorwaarden. Omdat het vakantie is, wordt dit onderzoek verlengd tot 14 september. Want samen werken we aan een goede cao.

Naar het onderzoek

Doe jij mee?

Wil jij eerlijke en gezonde arbeidsvoorwaarden? Help dan mee voor een goede cao. Alleen als iedereen goed op de hoogte is en we samenwerken kunnen we een goede cao krijgen. Wat kan jij doen?

• Stuur de link van bovenstaande enquête door naar je collega’s
  • Print de poster uit en hang deze op kantoor, in de kantine, waar veel collega’s het kunnen zien. Zo vergroot je de kans dat meer collega’s deze invullen. Je hoeft geen lid te zijn van de FNV om deze in te vullen.
  • Wil je meer doen? Neem dan gerust contact op met FNV-bestuurder paulina.matuszczyk@fnv.nl

Download de poster

Maak een andere collega lid!

Wil jij dat er echt dingen veranderen? Dat lukt alleen als meer mensen meedoen. Dus maak vandaag nog een collega lid. Heb jij nog een collega die twijfelt over een lidmaatschap? Iemand die zich vaker hardop uitspreekt over het werk? Als ieder lid nu één collega lid maakt dan zijn we zo verdubbeld toch? Dubbel meer inspraak, dubbel meer kans op fatsoenlijke afspraken in de cao! Als dank ontvang jij dan 10 euro van ons.

Maak een collega lid