FNV wil loonsverhoging voor werknemers NEP

Door Redactie 08 april 2019

De FNV onderhandelt met werkgever NEP Broadcast Services over jouw nieuwe cao. We zetten daarbij in op 5% loonsverhoging, gezonde roosters, duurzame inzetbaarheid en een veiligheidscode.

Eis: 5% meer loon voor werknemers NEP

Was je de afgelopen maanden op het Mediapark te vinden, dan is de kans groot dat je ons tegen het lijf bent gelopen. Door met jou en je collega’s - leden en niet-leden - in gesprek te gaan kregen we een goed beeld van jullie werk en de passie voor wat je doet. Maar ook werd duidelijk wat voor jullie belangrijk is, als het gaat om arbeidsvoorwaarden.

Inzet voor jouw cao

Daarop hebben we dan ook de inzet bepaald in onze onderhandelingen voor jouw cao. Een fatsoenlijke loonsverhoging mag daarbij niet ontbreken. Zeker niet als je nagaat dat in de afgelopen 10 jaar onder andere je boodschappen en huur 13% zijn gestegen, terwijl je er in diezelfde tijd 8,5% bij hebt gekregen aan salaris. Je bent er in je portemonnee dus 4,5% op achteruit gegaan!

Hier zetten we op in:

• 5% loonsverhoging
  • Gezonde roosters
  • Duurzame inzetbaarheid
  • Veiligheidscode (onder andere afspraken over geluidsniveaus, geluidsbegrenzing en bescherming)

Doe en praat met ons mee

De cao gaat over jouw arbeidsvoorwaarden. Sluit je daarom bij ons aan en zorg dat ook zoveel mogelijk collega’s dat doen. Want hoe meer collega’s zich aansluiten en meepraten, hoe sterker we zijn in de onderhandelingen voor jouw cao. Wil je contact met ons opnemen? Mail dan naar mediapark@fnv.nl