Onderzoek FNV naar ongewenst gedrag bij callcenters

Werk jij in een callcenter? Doe dan mee aan ons onderzoek

Redactie
Door Redactie 10 januari 2023

Met jouw input kunnen wij veel! We gebruiken dit om aan te tonen wat de omvang van het probleem is. Zodat we het niet over een callcenter hebben, of een persoon, of een gebeurtenis. Maar vooral omdat we dan kunnen vaststellen of er sprake is van een structureel probleem. En niet alleen op onderbuikgevoel of de verhalen die we met elkaar delen, maar op basis van cijfers.

Onderzoek FNV naar ongewenst gedrag bij callcenters

Reëel beeld van grensoverschrijdend gedrag

We kennen allemaal de verhalen van sociaal onveilige werksituaties. Maar om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk? Hoeveel mensen hadden de afgelopen maanden te maken gehad met pestgedrag, intimidatie, et cetera? Hoe is de zorg voor slachtoffers georganiseerd? Weet jij waar je met je klacht terecht kunt? Hoe word jij begeleid?

Het gaat ons erom dat er een reëel beeld ontstaat van grensoverschrijdend gedrag, de omvang, maar ook hoe daar vervolgens mee omgegaan wordt.

Ervaringen afgelopen 12 maanden

We vragen je nadrukkelijk naar je ervaring van de afgelopen 12 maanden, omdat dat een actueel beeld geeft, en direct handvatten om te adresseren wat er verbeterd moet worden. Jouw input helpt ons om inzichtelijk te maken wat de medewerkers in de sector nodig hebben! Uiteindelijk weet jij heel goed wat er mis is, en wat er beter kan.

Doe mee aan het onderzoek

Doe mee aan het onderzoek en verspreid het ook in je netwerk. Zorg dat we een stem geven aan al die mensen die als individu vervelende dingen meemaken, maar als groep kunnen jullie een groter geluid laten horen.

De FNV start een onderzoek naar ongewenst gedrag bij callcenters. Werk jij in een callcenter?

Doe dan mee aan ons onderzoek

Je kunt meedoen tot 15 februari.

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.