Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Mini workshops voor callcentermedewerkers 

Meld je nu aan

Redactie
Door Redactie 14 april 2022

In 2022 organiseert de FNV een aantal mini workshops speciaal voor callcentermedewerker. We beginnen in mei met ‘Praten met je baas’ en in september start ‘Durf te vragen’. Je kunt je nu aanmelden.

Praten met je baas

In een gesprek kan sprake zijn van een verschil in machtsverhouding, zoals tussen jou en je leidinggevende. In deze workshop krijg je vaardigheden aangereikt die je kunnen helpen tijdens dit soort gesprekken.

  • 23 mei- deel 1 - Communicatie
  • 20 juni- deel 2 - Objectieve waarneming
  • 4 juli- deel 3 - De kracht van luisteren

Aanmelden

Durf te vragen

Hoe leg je verzoeken en behoeften neer bij je leidinggevende? En wat als deze niet direct met enthousiasme ontvangen worden? In deze twee mini workshops reiken we je instrumenten aan die je hiervoor kan inzetten

  • 19 september – deel 1 - Onderhandelen 
  • 14 november - deel 2 - Omgaan met bezwaren

Aanmelden