Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Praat online mee over de cao Callcenters 

Meld je nu aan voor de bijeenkomst op 1 november

Redactie
Door Redactie 21 oktober 2021

Op maandag 1 november a.s. organiseert de FNV een nieuw webinar voor de callcentermedewerkers waarin we bespreken hoe we samen duidelijk kunnen maken aan de werkgever dat jij een betere cao Callcenters verdient.

Inzet voor de nieuwe cao

Samen met callcentermedewerkers uit het hele land hebben is de inzet van de FNV voor een nieuwe cao Callcenters bepaald. In de nieuwe cao willen wij:

  • 100 euro bruto per maand erbij voor iedereen;
  • pensioenopbouw via je werkgever;
  • de cao moet gelden voor iedereen die werkt bij het callcenter; van agent tot receptionist tot de teamleiders.

Ideeën bespreken 

Er zijn enorm veel frisse en creatieve ideeën opgehaald bij callcentermedewerkers. Tijdens het webinar gaan we deze ideeën bespreken, en de concrete stappen die we de komende maanden gaan zetten richting een goede cao Callcenters.

Aanmelden

Wil je ook bijdragen aan een goed plan voor een goede cao voor jou en je collega`s? Meld je dan aan voor het webinar op 1 november en nodig ook al je collega's uit om mee te doen! De bijeenkomst is van 19.30 tot 21.00 uur.
 

Aanmelden voor webinar