Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

FNV Callcenters bezoekt Transcom

Op uitnodiging van ondernemingsraad

Redactie
Door Redactie 04 maart 2020

FNV Callcenters bracht onlangs een bezoek aan Transcom. De reacties op facebook wijzen op het begin van een goede verstandhouding.

man in callcenter

Samen in actie

Op uitnodiging van de or van Transcom was FNV Callcenters op bezoek bij Transcom voor kennismaking en om leden te werven. De or vindt lid zijn van de vakbond en samen opkomen voor goede arbeidsvoorwaarden belangrijk. Zeker nu de onderhandelingen over de cao-Facilitaire Contactcenters gestart zijn. 

Nieuwe leden

Alle leden kunnen straks stemmen, mocht er een fatsoenlijk aanbod van de werkgevers komen. Dat is één van de belangrijke voordelen van lid zijn van een vakbond. Er was veel belangstelling en we hebben goede gesprekken gevoerd. Ook hebben we nieuwe leden kunnen inschrijven. Zij praten straks mee over hun arbeidsvoorwaarden. 

Sluit je bij ons aan

En jij, ben jij al lid van de vakbond en praat jij mee over jouw arbeidsvoorwaarden? 

Word lid