Verontrustend beeld bij winkelmedewerkers. Herken jij dat?

Vul snel onze enquête in

Door Redactie 13 februari 2020

Zeker de helft van de winkelmedewerkers komt niet rond. En minstens zoveel heeft nooit een vast rooster. Dat blijkt uit een steekproef onder 300 mensen die werken in de winkels. Herkenbaar? Vertel ons jouw ervaringen. Dan pakken we het samen aan.

Onderzoek onder winkelmedewerkers: ze komen amper rond

Vul snel onze enquĂȘte in

Doe daarom mee met dit onderzoek. Invullen duurt maar een paar minuten! Hoe meer medewerkers van winkels, distributiecentra en bakkerijen dit invullen, hoe beter we duidelijk kunnen maken dat we aan deze situaties een halt moeten toeroepen.

Moet jij ook altijd beschikbaar zijn?

Het altijd maar beschikbaar zijn zonder dat je daar als winkelmedewerker compensatie voor krijgt en niet weten wanneer je weer moet werken: hoe is jouw situatie?

Vertel ons wat jouw ervaringen zijn

Of je nu wel of geen lid bent van de FNV: wij willen heel graag weten wat je werkgever allemaal van jou verlangt en welk loon je daarvoor krijgt. Roep je collega's op om ook mee te doen. En deel dit bericht alsjeblieft. Zo krijgen we een duidelijk en compleet beeld van hoe de vlag erbij hangt in onze winkelstraten!