Word lid en pak € 120 netto

Voordeel voor GEO-werkers

Door Redactie 28 februari 2023

Ben je nog geen lid van de FNV? Profiteer dan nu van deze unieke kans. Word vandaag nog lid en ontvang een eenmalige netto uitkering van € 120 via je eigen werkgever.

Briefgeld in hand

Werkgevers

Bekijk hier de lijst van werkgevers die uitvoering geven aan deze regeling.

Hoe werkt het?

Het is heel simpel. Het enige wat je moet doen is gedurende de looptijd van de huidige cao GEO lid worden van de FNV. Na je aanmelding kun je deze voorbeeldbrief direct downloaden en invullen. Lever deze vervolgens in bij de afdeling P&O.

Door daarnaast gebruik te maken van ons huidige actietarief (eerste 4 maanden voor € 25) ben je het eerste jaar lid voor nog geen € 60. Waar wacht je nog op? Word vandaag nog lid.

Voordeel fiscale verrekening voor bestaande leden

Deze actie geldt alleen voor nieuwe leden. Op die manier maken we het lidmaatschap voor nieuwe leden aantrekkelijk en zijn we sterker aan de onderhandelingstafel. Daar profiteren álle leden van, want hoe meer leden des te sterker onze invloed. Ben jij al lid? Dan kun je aan het einde van het jaar je lidmaatschapsgeld fiscaal verrekenen via de werkgever. Ook dat levert heel veel voordeel op. Lees hier hoe fiscale verrekening werkt.