Werken aan jouw toekomst: op locatie

Trainingen februari en maart en incompany aanbod

Door Redactie 1 februari 2023

Met de gratis trainingen van het A+O fonds Rijk kan jij in 2023 alles uit jezelf halen. Voor de maanden februari en maart staan er weer nieuwe trainingsdata - op locatie en online - voor je klaar. Klik op de onderstaande button om het aanbod, bestaande uit 11 verschillende trainingen, te bekijken en om je aan te melden.

Werken aan jouw toekomst

Bekijk het aanbod en meld je aan

Incompany training

Werken aan jouw toekomst van het A+O fonds Rijk is opgezet op initiatief van de vakbonden binnen de Rijksoverheid, waaronder FNV Overheid.

Wil je samen met jouw afdeling, team of enkele collega’s één van deze trainingen volgen? Dat kan! De trainingen binnen het aanbod van ‘Werken aan jouw toekomst: op locatie’ zijn vanaf 2023 ook gratis incompany beschikbaar. Bij deze vorm kunnen er inhoudelijk accenten aangebracht worden, zodat de training nog beter aansluit bij jullie ontwikkelbehoefte. De datum en locatie worden in overleg bepaald. Neem voor meer informatie over de mogelijkheid van een incompany training contact op via info@aofondsrijk.nl.

Over A+O fonds Rijk

Het A+O fonds Rijk is er voor jou en heeft als doel: het initiëren, coördineren en stimuleren van vernieuwende activiteiten op het gebied van arbeidsmarkt-, werkgelegenheids-, en scholingsbeleid. De vakorganisaties FNV Overheid, CNV Overheid, CMHF en AC Rijksvakbonden en de werkgever Rijk werken samen in A+O fonds Rijk.